lördag, februari 24, 2007

sovmorgon

Dagens sovmorgon till 13 var underbart skön... Funderar faktiskt på att gå och lägga mig nu igen. Fast egentligen borde man väl plugga.

Daniels konto blev länsat igår... Väldigt lägligt, eftersom han är skyldig mig pengar... Om jag hade varit buse så hade jag inte länsat just Daniels konto. Han är ju fattigare än fattigast. :)
Jag var där igår och mös lite med gatten och åt gotletter.

Det är minus 3 grader och regnar. Jag var på väg till netto och höll på att snubbla några gånger. Vackert.

Väl på netto så träffade jag Håkans syster tror jag. Hon sitter i kassan där och ser alltid måttligt road ut.

2 Comments:

Blogger Max skrev...

hon heter Linda och är kungen av netto V.

13:09  
Anonymous Anonym skrev...

oj va jobbigt med daniels konto! var det mycket han blev av med? // Emma

21:26  

Skicka en kommentar

<< Home