tisdag, februari 06, 2007

Mobiltelefon

Jag minns inte om jag har berättat om det innan men det är för jobbigt att läsa igenom vad jag skrivit innan så jag berättar det isf igen...

Jag har köpt en ny mobiltelefon. Jag fick den för ganska exakt en vecka sedan men det visade sig att det inte gick att ringa eller få samtal från den... baraskicka sms och mms. Så jag gick till JME och fick stå i en jättelång och seg kö och vänta på min tur. Men sen fixade det sig ganska snabbt och han sa att jag skulle hämta mobilen idag. Vilket jag gjorde men glömde kvar mitt batteri så jag fick cykla dit en gång till. nåväl. Den som väntar på nåt gott, får inget avdrag på priset...
Nu har jag iaf en SonyEricsson W810i. Har precis tankat över en massa låtar så jag har något att lyssna på tåget imorgon

Idag var vi egentligen lediga från skolan men eftersom vi är så dåliga så fick vi åka dit och jobba med en inlämningsuppgift som ska vara inne imorgon. vi trodde att det bara skulle ta någon timme men det visade sig att det i princip tog hela dagen. Näär jag väl hade kommit hem, hämtat mobil och handlat så var/är jag bra trött.

På tal om att köpa saker så har jag även köpt ett par nya kängor. Viking heter dom... Gore-tex... Strl. 44...

Jag är fattig och räkningarna kommer bara fler och fler. attans.

3 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Jaha. Är den bra då? Jag kan inte tänka mig att du är helt nöjd.

18:17  
Blogger shagofax skrev...

Den är jätteslö när man tankar över låtar från datorn till mobilen.

22:12  
Blogger skabbmannen skrev...

Chupachups,

07:47  

Skicka en kommentar

<< Home