söndag, januari 21, 2007

pizzasalladsland

Först såg jag två star trek avsnitt själv. Sen ringde Moberg och ville supa. Så vi såg tre avsnitt till och drack sprit.
Vid lagom tidpunkt gick vi ner på pub vildanden och tog två öl. För att senare ta bussen in mot smålands.
Smålands nation hade cheap saturday igår. Inträdet var 20kr, Och under happy hour kostade ölen 15kr och man fick chilli con carne. Starkt och inte riktigt genomkokt men gott.

Så efter en hel jävla massa svängande på rumpan, en massa öldrickande och mest skitsnack bestämde jag mig för att gå hem.
I kön till falafelstället så träffade jag en jättetrevlig kille som jag började snacka med. Men när det var våran tur så hade en ny kille trängt sig och hoppat in framför oss. Jag sa nån dryg kommentar och min "kompis" började mucka rejält med honom. Jag lyckades få min falafel och flydde sen stället. Men det var lite tryckt stämning ett tag.

Väl hemma började jag fyllesurfa. Så jag ber om ursäkt om jag har skrivit nåt dumt till nån.
Jag satte klockan på ringning runt 6:54 och gick och la mig...

Inte fan vaknade jag när klockan ringde. Så nu har jag inte kunnat tvätta. Men jag klarar mig nog en vecka till. eller så gör jag det imorgon om det finns tid.

Det var nog det hela. Ny ska jag nog ha en kebabrulle. Med vitlökssås! mmm...