måndag, februari 05, 2007

Rövklyfta

Jag trodde att internet var full av porr. Men det visade sig att man kunde få se så mycket mer om man bara nnordnar en städdag i korridoren. :)
Igår skulle vi storstäda korridoren och jag tror att jag sammanlagt fick se mer än en handfull rövklyftor på människor som bockade sig ner för att skrubba ugnen. När byxorna täcker mindre än 50% av röven så är något fel. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag hatar människor, världen och allt! 90% av allting är skit...

Ikväll ska jag simma ensam. Johan har gonorée ( eller var det diarée? ) och jag slipper basta efter simningen. Gutt. Tror jag. Bajs.

3 Comments:

Blogger JK skrev...

Jag tror det var salladen jag åt som var för gammal. Hur som helst så är det bättre nu! Så häng med Shagofax och DJ-venom till högevallsbadet på torsdag!

16:19  
Blogger skabbmannen skrev...

Jag tror jag klarar mig. Jävla avföringsälskare! Vältra er i bajs ni, så sitter jag hemma och smeker pung.

12:15  
Blogger shagofax skrev...

Du är inte alls hemma. Eller, du är iaf inte online på internet...

16:36  

Skicka en kommentar

<< Home