torsdag, februari 08, 2007

Saker jag hatar

Jag har länge tänkt göra en lista över alla saker som jag hatar. Men universum är inte så stort så att allting får plats... Men jag tänkte ta med några saker som inte heller är helt OPK.

* Barn - dom kissar, skriker och är dumma
* Tjejer - Idioter
* Folk som luktar illa - som sitter bredvid mig på tåg eller buss
* Folk som kommer försent till lektioner
* Folk som inte kan ta skämt
* Regn - man blir blöt
* Djur - dom är dumma
* Städa - långtråkigt
* Andra som inte städar efter sig - T.ex. i korridoren
* Judge Judy - riktigt tråkigt program
* Joystick på mobiltelefoner
* Lata idioter
* AFB
* Dumma poliser
* Batterier som tar slut
* Rökare
* Att allt är dyrt

Ja, det får nog räcka så länge... F.ö. har jag simmat 40 längder idag och imorgon tar Olov examen så då blir det party.