tisdag, februari 27, 2007

Positiv stress

Jag hade en flumlärare i gymnasiet som hade lövnacke och jag tyckte han var dum i huvet... Han ängnade en lektion att diskutera olika sorters stresser... Positiv, negativ och sönderstressad till döds tror jag att de var.

Jag blir inte så lätt stressad egentligen. Imorgon har jag däremot en hel del saker att hålla i huvudet och tider att passa. Det är lite jobbigt för en sådan människa som mig som inte gillar att komma försent.
Och man kan ju aldrig lita på skånetrafiken.

Och på tal om Håkans lillasyster så lyssnar jag just nu på "Di sma under jårdi"... Texter såsom: "...höra hennes röst vibrere, ska det vare nånting mere?". Gotländska är vackert.

1 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Fy fan. Härnäst påstår du väl att Babben är det sexigaste du vet?

13:15  

Skicka en kommentar

<< Home