fredag, mars 30, 2007

Jävla skit

"bruden var en transvestit" som gruppen vildsvin sjöng i en av sina låtar...

Om det är någonting som jag verkligen hatar så är det att få skit på mig. Speciellt i håret på huvudet och speciellt av fula kråkor som sitter högt i sina träd.
Frågan är varför det alltid händer mig och väldigt sällan någon annan? Förra året så blev jag påbajsad inte mer än tre gånger... Detta året har det än så länge bara blivit en.

Mamma och pappa säger att det för tur med sig att få fågelskit på sig. Men jag kan bara se otur framöver... Ska skriva skittenta imorgon juh!

Varför ska jag deklarera på mitt "överskott av kapital" på 2171kr? Och varför ska jag betala just 99kr för det? Jag förstår ingenting. Är där inte en gräns på att om man tjänar under 15000kr (eller nånting) så behöver man inte deklarera? Jag fattar mindre.
Men det är väl bara att betala och se glad ut.


Nä, nu ska jag duscha...

2 Comments:

Blogger Gwen skrev...

Förra året blev jag bajsad på av fåglar två gånger. Min arbetskamrat ukrainaren Alexander berättade att det betydde att man snart skulle åka låångt bort. Kanske är du på väg till en annan kontinent, fast du ännu inte vet om det.

16:49  
Blogger skabbmannen skrev...

För Martin är att åka till Sjöröd och sedan Simrishamn likvärdigt med en jorden runt-resa. Så det kan nog stämma.

16:03  

Skicka en kommentar

<< Home