onsdag, mars 28, 2007

Dagens fynd

Idag gick jag upp tidigt och tvättade. Det gick bra.
Sen satt jag och slösurfade när jag borde pluggat.
Till slut fick jag tummen ur och begav mig mot UB.
På vägen dit skulle jag förbi en liten affär och kolla om dom hade skruv till Martina. Eksandhs...
Sikken jävla bra och mysig affär. Man blir ju helt till sig i brallan... Dom hade en jävla massa skruv, bult, grajjor och övriga byggsaker... Man kan ju bli kåt för mindre. Så jag gick runt där i någon stund innan jag frågade efter bronsskruv, vilket dom tyckärr inte hade. Dock hade dom rostfri, syrafast i någorlunda rätt dimenssioner. Men dom ville ha 35kr/skruv inkl. moms. Det kändes lite saftigt för min och Mobergs kassa. Speciellt Moberg.
Snabb huvudräkning leder till att man får 20 sånna skruvar här i Sverige eller drygt 200st bronsskruvar i Tyskland... :)

Sen satt jag några timmar på UB och läste. Lärde mig littagrand. Får se hur det blir. Borde plugga mer nu...