onsdag, maj 02, 2007

Nysa sig själv i pannen

Ja, jag har rakat mig... Och jag börjar vänja mig vid att man inte har något att pilla med när man ser på TV och sånt... Men det dröjer nog någon dag till innan jag vänjer mig vid att se min spegelbild... usch och fy.

det är väl relativt vanligt att när man nyser så kommer det ut en massa snor och äckel som i bästa fall hamnar i nysarens hand och i värsta fall på golvet...
Men det finns visst ett ännu värre fall som jag var med just precis. Det kom ut en massa snor som hamnade i min panna. Det var äckligt.

2 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Jag håller med dig. Man ser ju ut som ett litet barn. Men redan efter två dagar har jag mer skägg igen än vad Johan lyckats odla på en vecka.

14:19  
Blogger skabbmannen skrev...

Det var ju fan vad det skrivs dåligt! Har du inte gjort nåt i helgen?

18:45  

Skicka en kommentar

<< Home