torsdag, maj 24, 2007

Dö...

Idag höll jag på att dö. Nja, iaf lite, lite, lite mikrolite, grann. vissa säger att man dör när man nyser. Jag nös inte.
Däremot satte jag en bit kladdekaka i fel strupe... Det finns nog inget lyckligare sätt att dö på. Eller?

F.ö. har jag hittat en folkbåt som är till salu billigt. Man kanske skulle köpa sig en till.

Och jag skrev geokonstruktionstenta idag. Den gick bättre än jag förtjänade... Hade inte läst särskilt mycket men kändes ändå okej...
Nu har jag bara lin.alg. tentan kvar... På tisdag. Inte onsdag som jag trodde innan. På onsdag har jag nämligen sommarlov och på torsdagen ska jag jobba på lägerskola.

Lyssnar på the mopeds.

Ska vi till tosselilla i sommar? Lördagen den 30:e juni - söndag 1 juli har dom billigare entré: 100kr. jag är nog på...

3 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Jag drömde att Martinas för fläktes upp och in strömmade en massa vatten och så sjönk skiten. Har det hänt?

18:54  
Anonymous Anonym skrev...

klipp dig.

14:36  
Anonymous Anonym skrev...

bakade du kladdkaka utan att bjuda mig?!? :( puss / Emma

19:31  

Skicka en kommentar

<< Home