måndag, augusti 20, 2007

Gah!

Vad fan ska jag göra med mänskligheten?
Idag har det hänt. Det som har varit min fasa väldigt länge.

Idag... har jag hittat en dator i återbruksrummet. Och nu tänker du kanske "vad är det för konstigt med det? Shagofax brukar ju dra upp dumma maskiner till sitt lilla korridorrum." MEN! Det är inte vilken dator som helst som jag har hittat. Utan en dator som är bättre än min egen! Gah!
Det enda som verkar vara problemet är att chipsetfläkten inte snurrar. Men datorn funkar bra ändå.

Athlon XP 3000+...
1024Mb Dual DDR
160Gb Seagate
m.m...

Man blir ju förbannad på mänskligheten!

3 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

var det nått roligt på hårddisken?

23:10  
Blogger shagofax skrev...

Nej. Lite japanska filmer men annars inget annat.

18:12  
Blogger Gwen skrev...

Hur var det med hon tjejen som lyssnade på samma musik som du?

20:09  

Skicka en kommentar

<< Home