onsdag, december 26, 2012

Ingen läser

Ingen läser min blogg. Jag kan i princip skriva vad som helst utan att någon får reda på det. Inte för att jag har något jag skulle vilja skriva, men, jag kan.

Idag är jag uttråkad. Sitter hemma själv och gör ingenting. För att ändå göra någonting så lyssnar jag på cornelis vreeswijk på min nya skivspelare. Jag köpte en PRO-ject debut III härom veckan. Fy sjutton vad bra den är. Min gamla brusade mycket och var ojämn i hastigheten. Dessutom var den ful. PRO-ject är fin och får stå framme, alltså kan jag lyssna på skivor när jag vill. Jag rekommenderar alla att köpa en ny skivspelare om du har en dålig.

Jaha. Nu får jag väll hitta på nåt.

1 Comments:

Blogger skabbmannen skrev...

Jag har ingen skivspelare alls. Vad rekommenderar du då?

00:08  

Skicka en kommentar

<< Home